Lisa_diary

残したいことを記録します.

【No.1】ブログ始めました😊 I started a blog.

ブログを始めました🎉

 

自分が一番驚いていますが,4月からイギリスに住むことになりました.

What surprised me the most is that I will be living in the UK from April.

welcome to England!!

そこで友人からのリクエストもあり,せっかくなのでここでの生活の様子をブログに書き残しておこうと思います.

 There was a request from a friend, so I would like to write about my life here on my blog.

 

日本を発つ前に,今までお世話になった友達や家族・職場の方々,他にもたくさんの人に温かい言葉で見送っていただきました.私は本当に幸せ者なんだな,と嬉しくなりました☺️

Before I left the Japan, I was warmly seen off by my friends, family, colleagues, and many others.

 

ブログをかく目的は

The purpose of blogging is

 

・私が元気に暮らしていることを知らせるため

 To let you know that I am living well

 

・イギリスの生活や観光地について知りたい方のために情報を発信するため

 To disseminate information for those who want to know about life in the UK and tourist destinations

 

・自分の生活を記録するため

 To record your life

 

の3つです.(途中で変わるかもしれませんが...笑)

These are the three.

 

何かリクエストなどがあればコメントを書いていただければと思います.

If you have any requests, please write a comment.

 

どうか温かく見守ってください.

Please watch over me warmly.

 

楽しんでいただけるように頑張りますので,是非チェックしてみてください.

I will do my best to make it enjoyable, so please check it out.

 

 

おまけ

出発前に日本で撮影した桜📷

Cherry blossoms photographed in the Japan before departure.